Pozycjonowanie sklepu na platformie Presta Shop

Zakładanie własnego sklepu internetowego to przedsięwzięcia, które wiąże się z dopilnowaniem mnóstwa pomniejszych spraw. Można doskonale znać się na własnym fachu i branży, a przy tym stworzyć e-sklep, który nie odniesie żadnego sukcesu. Sprzedawanie w internecie rządzi się własnymi prawami i wymaga znajomości zasad e-commerce. Jak się zareklamować, pozycjonować, jak stworzyć i zorganizować stronę, by funkcjonowała? Z pomocą przychodzą takie usługi, jak Presta Shop.Jak działa platforma Presta Shop?

Presta Shop to platforma e-commerce. To pełne oprogramowanie dla sklepów internetowych. Korzysta z niego niemal 40% e-sklepów w Polsce, choć platforma stanowi rozwiązanie powstałe we Francji. Platforma wyróżnia się kompleksowym charakterem usług. Dzięki niej można stworzyć funkcjonalny, dobry sklep internetowy na miarę czasów i trendów. co więcej, nie wymaga to wgłębiania się w zagadnienia z zakresu informatyki czy nawet reklamy internetowej. Osoba prowadząca sklep może pozostać sprzedającym i fachowcem w swojej branży, a Presta Shop dba o resztę. Dzięki platformie można nie tylko ruszyć ze sprzedażą w Polsce, ale także wyjść poza granice własnego kraju. Pozwala ona skutecznie udostępniać treści i budować świadomość marki. Z pozycji platformy można też całkowicie zarządzać sklepem, produktami i procesem sprzedaży. Presta Shop umożliwia także ważne z punktu widzenia e-commerce pozycjonowanie strony.

Pozycjonowanie sklepu na platformie Presta Shop

Na Presta Shop mieści się najwięcej polskich sklepów internetowych, zarówno tych działających jedynie w obrębie kraju, jak i sprzedających też poza granicami. Istnieją specjalne techniki pozycjonowania, zapewniające lepsze efekty w związku ze znajomością platformy i jej specyfiki. Sama platforma Presta Shop udostępnia dwa narzędzia ułatwiające pozycjonowanie sklepu. SEO Expert generuje spersonalizowane, unikalne treści dla elementów branych pod uwagę podczas ustalania rankingu stron w wyszukiwarkach (ułatwia ustalenie odpowiedniego tytułu i opisu produktu, a także istotnych słów kluczowych działających na korzyść sklepu). SEO performance umożliwia automatyczne wypełnianie ALT tagów dla zdjęć produktów. Z kolei SEO Image pomaga tworzyć nowe, krótsze adresy URL, które przekładają się na optymalizację pozycjonowania. Właściciel sklepu, który ma choćby podstawy wiedzy i umiejętności w zakresie pozycjonowania z pewnością skorzysta z tych możliwości.

Można również spotkać się ze specjalną ofertą firm zajmujących się profesjonalnym pozycjonowaniem, która zakłada usługi kierowane do właścicieli sklepów działających na platformie Presta Shop.

Presta Shop - czy warto założyć sklep na platformie?

Presta Shop należy do tak zwanych platform Open Source. Oznacza to, że osoba zakładająca konto i otwierająca sklep za pośrednictwem platformy otrzymuje pełen wgląd w kod strony i prawo do wprowadzania w nim dowolnych zmian. Dzięki temu można dowolnie zmieniać kształt strony, łączyć ją z zewnętrznymi serwisami i rozwiązaniami. Oczywiście pełnia możliwości dostępna jest dla osób, które mają doświadczenie i umiejętności skomplikowanej edycji kodu. Dla mniej doświadczonych użytkowników Presta Shop stworzył przystępny, przyjazny panel administracyjny. Możliwości, które daje korzystanie z tej platformy są naprawdę ogromne. Jej zdecydowaną zaletę stanowi także wydajność działania.

Presta Shop to zdecydowanie rozwiązanie godne uwagi - zarówno dla tych, którzy oczekują swobody w zarządzaniu sklepem, jak i dla mniej doświadczonych, oczekujących wsparcia i poprowadzenia przez związane z tym procesy.

Autor

Redakcja

bezpieczenstwoplus.pl

Komentarze (0)
Zostaw komentarz